ΔΤ BLUE FRIDAY EVENT ΑΠΟ ΤΗΝ DAIKIN HELLAS

BLUE FRIDAY EVENT ΑΠΟ ΤΗΝ DAIKIN HELLAS

Στο Ιδανικό Κλίμα δεν χωράνε εκπτώσεις

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Daikin Hellas υποδέχτηκε την έναρξη της καλοκαιρινής σεζόν με μια ξεχωριστή εκδήλωση με κυρίαρχο χρώμα το μπλε/γαλάζιο, που ήταν αφιερωμένη στους εργαζόμενους, τους πελάτες και τους συνεργάτες της.

Με κεντρικό concept “Blue Friday”, δίνοντας το μήνυμα ότι στο Ιδανικό Κλίμα δεν χωράνε εκπτώσεις, περίπου 200 προσκεκλημένοι της εταιρίας, γιόρτασαν την επιτυχία της προηγούμενης χρονιάς και έθεσαν υψηλότερους στόχους για τη φετινή.

Παρουσιάστρια της βραδιάς ήταν η Μπέτυ Μαγγίρα που καλωσόρισε στη σκηνή τον κ. Αντώνη Δήμου, o οποίος εκπροσώπησε τη Daikin Europe αναφέροντας χαρακτηριστικά:

«Εκπροσωπώντας τη μητρική εταιρία λοιπόν, απόψε δεν θέλω να σταθώ στην επιτυχία της Daikin Hellas όλα αυτά τα χρόνια ούτε στην ηγετική της θέση στην αγορά, ούτε στα νούμερα των πωλήσεων.

Θέλω να σταθώ στους πρωταγωνιστές αυτής της επιτυχίας που είναι απόψε εδώ και δεν είναι άλλοι από τους εργαζόμενους της Daikin Hellas, συνάδελφοι που δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό για να βρίσκεται η εταιρία στη θέση που είναι σήμερα.

Φέτος έχω και τη χαρά να είμαι προσκεκλημένος της κ. Χριστίνας Αντωνίου που μετά από πολλά έτη προσφοράς στην εταιρία ανέλαβε το ρόλο της Διευθύνουσας Συμβούλου».

Στη συνέχεια η κ. Χριστίνα Αντωνίου Διευθύνουσα Σύμβουλος της Daikin Hellas από τον Ιανουάριο 2019, αναφέρθηκε στο όραμα της εταιρία:

«Σε αυτή τη διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά, το όραμά μας είναι όχι απλά η διατήρηση της θέσης μας, αλλά η συμμετοχή μας στη διαμόρφωση των εξελίξεων του κλάδου. Είναι υποχρέωση της Daikin ως ηγετική εταιρία να εκπαιδεύσει την αγορά γύρω από την έννοια του Ιδανικού Κλίματος και πόσο σημαντικό είναι στην καθημερινότητά μας. Στα πλαίσια αυτά έχουμε ήδη διακρίνει μία σημαντική ανάγκη της αγοράς και επενδύουμε προς αυτήν την κατεύθυνση, στην εξοικονόμηση ενέργειας που προσφέρουν τα κλιματιστικά μας, συμβάλλοντας στην προστασία του περιβάλλοντος και βοηθώντας τους καταναλωτές να εξοικονομήσουν χρήματα.

Η έννοια του Ιδανικού Κλίματος άλλωστε είναι και ευρύτερη αφού συνδέεται άμεσα με την ευεξία, την υγεία, την παραγωγικότητα στο χώρο εργασίας».

Η βραδιά έκλεισε με live από το Μύρωνα Στρατή και την Ελισσάβετ Σπανού, που δημιούργησαν με τη μουσική τους ένα ιδανικό κλίμα διασκέδασης.

 

 

Πληροφορίες για την DAIKIN

Η βιομηχανία DAIKIN ιδρύθηκε το 1924 στην Ιαπωνία και με την παρουσία της συνέβαλε αποφασιστικά στην πρόοδο και στην εξέλιξη του κλάδου. Η DAIKIN διαθέτει περισσότερες από 80 μονάδες παραγωγής και 213 θυγατρικές σε όλο τον κόσμο. Η ανοδική πορεία της εταιρείας και η εδραίωσή της στον παγκόσμιο χάρτη αποτυπώνεται στον συνεχώς αυξανόμενο κύκλο εργασιών, ο οποίος το 2015 άγγιξε τα €15.366 δις συνολικά και τα €2.109 δις στην Ευρώπη. Η εταιρεία επενδύει επίσης στο προσωπικό της, το οποίο αυξάνεται συνεχώς και ανέρχεται σήμερα σε σχεδόν 60.800 εργαζόμενους παγκοσμίως, εκ των οποίων περίπου 6.100 εργάζονται στην DAIKIN Europe N.V. και στις θυγατρικές της, εξυπηρετώντας αποκλειστικά τις ανάγκες της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής. Η πρωτοποριακή ανάπτυξη προϊόντων και η ασυναγώνιστη ποιότητα και ευελιξία των ολοκληρωμένων λύσεων, η εξαιρετική αποδοτικότητα των συμπιεστών και η τεχνολογία inverter, μέχρι οι πρόσφατες καινοτομίες στα ψυκτικά μέσα και στο σχεδιασμό προϊόντων για εποχιακή απόδοση, κατατάσσουν τη DAIKIN στην πρώτη γραμμή της ενεργειακής αποδοτικότητας και της καινοτομίας.

 DAIKIN Συστήματα Κλιματισμού Ελλάς Α.Ε

Η DAIKIN ξεκίνησε τις δραστηριότητές της στην Ελλάδα στην δεκαετία του 1980, ενώ το 2004 ιδρύθηκε το DAIKIN Europe Γραφείο Ελλάδος. Το 2006 η DAIKIN Europe Γραφείο Ελλάδος μετατράπηκε σε Ανώνυμη Εταιρεία, θυγατρική του ομίλου της DAIKIN με την επωνυμία: DAIKIN Συστήματα Κλιματισμού Ελλάς ΑΕ, πιστοποιώντας τη σημαντική της θέση στην αγορά της χώρας. Στόχοι της εταιρείας είναι  η εδραίωσή της ως νούμερο 1 κατασκευαστή συστημάτων κλιματισμού στην αγορά, η προώθηση της τεχνολογίας και των νέων προϊόντων της, η συνεχής προσπάθεια για ανάπτυξη ενός ανταγωνιστικού δικτύου πωλήσεων και η βελτίωση των υπηρεσιών πριν και μετά την πώληση.