
Πλεονεκτήματα για τους συνεργάτες του σέρβις
Οι οικιακοί εγκαταστάτες μπορούν τώρα να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται από απόσταση τις ρυθμίσεις των μονάδων των πελατών μέσω μιας σειράς παραμέτρων και σημείων δεδομένων, πραγματοποιώντας ταυτόχρονα ταχεία διάγνωση και επιλύοντας προβλήματα συντήρησης.
- Μεγαλύτερη απόδοση εγκατάστασης: Η απομακρυσμένη διάγνωση και η αντιμετώπιση προβλημάτων βελτιώνουν τη διαδικασία οδηγώντας σε ταχύτερες και πιο αποτελεσματικές λύσεις ελαχιστοποιώντας έτσι τις επιτόπιες επισκέψεις και ενισχύοντας την απόδοση εγκατάστασης. Επί του παρόντος αφιερώνεται σημαντικός χρόνος σε επισκέψεις σε μονάδες με λάθος ρυθμίσεις. Επιπλέον, είναι δυνατή χρήση της υπηρεσίας DCS Residential για την αποκατάσταση και ελαττωματικών μονάδων.
- Εξοικονόμηση κόστους: Η απομακρυσμένη παρακολούθηση επιφέρει μείωση της ανάγκης επιτόπιων επισκέψεων, βελτίωση του ρυθμού επισκευών στην πρώτη επίσκεψη και εξοικονόμηση χρόνου και κόστους ταξιδιών. Για το λόγο αυτό ενισχύει την εξοικονόμηση των εργασιών των εγκαταστατών.
- Βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών: Οι εγκαταστάτες προσφέρουν ταχύτερη και καλύτερη υποστήριξη πελατών μέσω απομακρυσμένης παρακολούθησης των συστημάτων τους. Ανταποκρίνονται έγκαιρα σε ζητήσεις των πελατών, παρέχουν γρήγορες λύσεις και προσφέρουν ανώτερο επίπεδο υπηρεσιών.
Οφέλη για τους τελικούς χρήστες
- Μειωμένος χρόνος μη λειτουργίας: Ο γρήγορος προσδιορισμός και η αποκατάσταση ζητημάτων ελαχιστοποιεί τους χρόνους μη λειτουργίας.
- Εξοικονόμηση κόστους: Η απομακρυσμένη παρακολούθηση βοηθάει στον προσδιορισμό και την αντιμετώπιση ζητημάτων χωρίς την ανάγκη επιτόπιων επισκέψεων. Έτσι μειώνονται τα κόστη ταξιδιών και συντήρησης.
- Ξενοιασιά: Οι πελάτες αισθάνονται ασφαλείς γνωρίζοντας ότι τα συστήματά τους παρακολουθούνται από απόσταση, βασίζονται στο ότι οποιαδήποτε ζητήματα θα επιλύονται έγκαιρα ενισχύοντας την συνολική εμπειρία

Χαρακτηριστικά προϊόντων
- Ρυθμίσεις χρήστη - Η δυνατότητα πρόσβασης στα στοιχεία ελέγχου χρήστη διευκολύνει τους εγκαταστάτες να παρακολουθούν και να προσαρμόζουν από απόσταση τις ρυθμίσεις εκεί όπου προκύπτουν ζητήματα λόγω σφαλμάτων στη ρύθμιση, εξαλείφοντας την ανάγκη επισκέψεων στην οικία.
- Ρυθμίσεις επί τόπου - Ο έλεγχος μιας εκτενούς σειράς επιτόπιων ρυθμίσεων επιτρέπει επίσης στους εγκαταστάτες να συντονίζουν πιο προηγμένες ρυθμίσεις όπως το περιθώριο για τζάκια, η λειτουργία της τεχνολογίας της Daikin «intelligent eye» και η διόρθωση της θερμοκρασίας στόχο του δωματίου για την μεγιστοποίηση των επιπέδων άνεσης στο σπίτι
- Καταγραφή και ανάλυση δεδομένων - Με 36 σημεία δεδομένων D-checker και επιπλέον τη δυνατότητα προβολής ιστορικού δεδομένων δύο μηνών, οι εγκαταστάτες μπορούν να παρακολουθούν σημαντικές πληροφορίες για τις οικιακές μονάδες εξ αποστάσεως. Ένα καινούργιο χαρακτηριστικό απεικόνισης με νέα οθόνη γραφικών έχει συμπεριληφθεί για την απλούστευση της ανάλυσης τάσης και τη διευκόλυνσης ενός ταχύτερου προσδιορισμού προβλημάτων. Συχνά η επίλυση γίνεται από απόσταση. Εκεί όπου απαιτείται επί τόπου επίσκεψη η δυνατότητα παραγγελίας των σωστών εξαρτημάτων εκ των προτέρων αυξάνει τον ρυθμό «επισκευής στην πρώτη επίσκεψη».
Τι είναι το Stand By Me;
Είναι μια πλατφόρμα εξυπηρέτησης μετά την πώληση που ενεργεί ως ψηφιακό ημερολόγιο για την ανίχνευση της κατάστασης της εγκατεστημένης βάσης και παρέχει ευκαιρίες για υπηρεσίες μετά την πώληση.
Μέσω της χρήσης του SBM
- Διαχειρίζεστε τα δεδομένα εγγύησης
- Πραγματοποιείτε παρακολούθηση από απόσταση
- Διαχειρίζεστε την συντήρηση
- Καταγράφετε τις δραστηριότητες επισκευών
- Έχετε μια επισκόπηση των παραγγελιών
Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το Stand By Me και άλλα εργαλεία, επικοινωνήστε με τον τοπικό σας αντιπρόσωπο της Daikin, ο οποίος θα σας παρέχει τις διαθέσιμες εκπαιδευτικές συναντήσεις.

