Skip to main content

Υπηρεσία Cloud Daikin – Οικιακή

Απομακρυσμένη παρακολούθηση, έλεγχος και υπηρεσίες για τα οικιακά συστήματα

Χαρακτηριστικά προϊόντων

  • Παρακολουθείτε και ελέγχετε το κτίριό σας ανεξάρτητα από το που βρίσκεστε μέσω του Daikin Cloud Service
  • Διαχείριση πολλαπλών τοποθεσιών. Ο τμηματικός σχεδιασμός επιτρέπει στο cloud σας να αναπτύσσεται με την επιχείρησή σας
  • Οπτική απεικόνιση της κατανάλωσης ενέργειας και του σημείου αναφοράς μεταξύ διαφορετικών τοποθεσιών για τη μείωση του ενεργειακού κόστους
  • Απομακρυσμένη υποστήριξη διάγνωσης για την αύξηση της διάρκειας ζωής του συστήματος
  • Προληπτική συντήρηση για την πρόληψη βλαβών
  • Ο τεχνικός εγκατάστασης ή ο τεχνικός διευθυντής μπορούν να συνδεθούν εξ αποστάσεως στην τοποθεσία στην περίπτωση δυσλειτουργιών για μια αρχική αντιμετώπιση των προβλημάτων
  • Η υπηρεσία Daikin Cloud Service απαιτεί συνδρομή. Επικοινωνήστε με τον τοπικό αντιπρόσωπο πωλήσεων για περισσότερες πληροφορίες. 

Πλεονεκτήματα για τους συνεργάτες του σέρβις

  • Εξοικονόμηση χρόνου και χρημάτων: Μπορείτε να υποστηρίζετε τους πελάτες εξ αποστάσεως για τις περισσότερες ανάγκες τους χωρίς να πραγματοποιείτε επίσκεψη επιτόπου (χωρίς κόστη ταξιδιού και με εξοικονόμηση χρόνου).
  • Επισκευή στην πρώτη επίσκεψη: Καθώς γνωρίζετε τους κωδικούς σφαλμάτων και τα δεδομένα κατάστασης προϊόντος, μπορείτε να επισκεφθείτε τον πελάτη με τα σωστά εξαρτήματα και να επιλύσετε το πρόβλημα κατά την πρώτη επίσκεψη.
  • Αφοσίωση: Μπορείτε να παρέχετε συμβουλές για τη χρήση των προϊόντων πιο αποτελεσματικά και άνετα. Με τον τρόπο αυτό αυξάνεται η διάδραση ανάμεσα σε εσάς και τους πελάτες. Χάρη στον πίνακα εργαλείων συναγερμών μπορείτε να καλέσετε τον πελάτη για την επίλυση προβλημάτων του προϊόντος πριν σας καλέσει αυτός.

Οφέλη για τους τελικούς χρήστες

  • Προηγμένη απομακρυσμένη υποστήριξη για τη δική σας άνετη χρήση (εξοικονομείτε χρόνο αντί να περιμένετε για ραντεβού). 
  • Παρακολουθείτε το σύστημά σας για την ασφάλεια λειτουργίας με τη βοήθεια εξαιρετικά εξειδικευμένων τεχνικών.
  • Απομακρυσμένη ανάλυση σφαλμάτων και προληπτική προσέγγιση για την επιδιόρθωση των σφαλμάτων.
  • Ρύθμιση έκτακτης ανάγκης για συνεχείς λειτουργίες.

Μηνύματα σφαλμάτων και πολλές ρυθμίσεις εγκαταστατών (20 ρυθμίσεις για θέρμανση και 16 ρυθμίσεις για οικιακά κλιματιστικά μηχανήματα) για απομακρυσμένη υποστήριξη μέσω των εφαρμογών SBM Pro και e-care

Από την επαγγελματική πύλη οι εγκαταστάτες μπορούν να ενεργοποιήσουν την απομακρυσμένη παρακολούθηση που τους επιτρέπει να επιτηρούν την εγκατάστασή σας σύμφωνα με πολλαπλές παραμέτρους, από την τοποθεσία τους. Σε περίπτωση που υπάρχει πρόβλημα με την εγκατάσταση λαμβάνουν αυτόματη ειδοποίηση. Αλλάζοντας ορισμένες ρυθμίσεις μπορούν να βελτιώσουν την άνεσή σας αμέσως. Χάρη σε αυτά τα νέα χαρακτηριστικά μπορείτε να εξοικονομήσετε χρόνο και να λάβετε καλύτερη υποστήριξη.

Θέρμανση/ψύξη χώρου
Κύρια ζώνη & Επιπρόσθετη ζώνη (LWT = Θερμοκρασία αποβαλλόμενου νερού)
Ζεστό νερό χρήσης
Δωμάτιο (RT = θερμοκρασία περιβάλλοντος δωματίου)
Εγκαταστάτης – Χειρισμός σφαλμάτων

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες

Βρείτε Συνεργάτη

Χρειάζεστε βοήθεια;

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες

Βρείτε Συνεργάτη

Χρειάζεστε βοήθεια;

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες

Χρειάζεστε βοήθεια;

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες

Εικονικό Κέντρο Εμπειρίας της Daikin

Χρειάζεστε βοήθεια;

Χρειάζεστε βοήθεια;