Νέα καινοτόμα προϊόντα στις λύσεις θέρμανσης της Daikin
Μοναδική εξοικονόμηση, σεβασμός στο περιβάλλον και αξιοπιστία
Ένα νέο πρωτοποριακό προϊόν προστίθενται στη σειρά Daikin Altherma, που από το λανσάρισμά της στην ελληνική αγορά το 2007 μέχρι σήμερα μετράει περισσότερα από 10.000 συστήματα στη χώρα μας με κύρια χαρακτηριστικά την αποδοτικότητα, την αξιοπιστία και την άνεση.
Ειδικότερα, η σειρά ενισχύθηκε με μια νέα μονάδα μεσαίων θερμοκρασιών, την πρώτη στην αγορά με χρήση του νέου ψυκτικού μέσου R32 επίσης για ψύξη και θέρμανση με δυνατότητα προσαγωγής νερού έως και 65°C. Σε εφαρμογές με θερμαντικά σώματα θέρμανσης τη λύση συνεχίζει να δίνει η μονάδα υψηλών θερμοκρασιών κατάλληλη τόσο για νέες εφαρμογές όσο και για περιπτώσεις αντικατάστασης συμβατικού λέβητα πετρελαίου και με δυνατότητα προσαγωγής νερού έως 80°C.
Παράλληλα, η Daikin λανσάρει και ένα νέο προϊόν τελευταίας τεχνολογίας, το λέβητα πετρελαίου συμπύκνωσης, ο οποίος μπορεί να οδηγήσει σε σημαντική εξοικονόμηση σε εφαρμογές με χρήση πετρελαίου θέρμανσης. Τη γκάμα συμπληρώνουν μονάδες με δυνατότητα συνεργασίας με ηλιακά συστήματα τόσο για την παραγωγή ζεστού νερού όσο και την υποβοήθηση θέρμανσης του χώρου μας.
Με την παρουσίαση πριν από 5 χρόνια του λέβητα φυσικού αερίου και της υβριδικής μονάδας αντλίας θερμότητας διευρύνθηκε το πεδίο εφαρμογών θέρμανσης: η πρωτοποριακή υβριδική μονάδα, ένα σύστημα με συνεργασία αντλίας θερμότητας και λέβητα αερίου, διασφαλίζει μεταξύ άλλων την οικονομικότερη λειτουργία επιλέγοντας αυτόματα ανάλογα με τις συνθήκες λειτουργίας και τις εκάστοτε τιμές ενέργειας μεταξύ των δύο διαθέσιμων πηγών ή συνδυάζοντάς τες.
Οι τελευταίες προσθήκες στη διευρυμένη γκάμα στις λύσεις θέρμανσης της Daikin αποδεικνύουν ότι αποτελεί την πληρέστερη λύση για κάθε τύπο εφαρμογής και παράλληλα επισφραγίζουν την παρακαταθήκη 90 ετών της Daikin στην ανάπτυξη συστημάτων ψύξης και θέρμανσης με σταθερή εστίαση στην προστασία του περιβάλλοντος και την ικανοποίηση του πελάτη.
Τις ολοκληρωμένες λύσεις Daikin συμπληρώνουν τα ηλιακά συστήματα της εταιρείας, οι αυτοματισμοί και τα δοχεία αποθήκευσης. Τα προϊόντα θέρμανσης της Daikin προσφέρουν σύγχρονες, αξιόπιστες και ενεργειακά αποδοτικές λύσεις για οικιακές και επαγγελματικές εφαρμογές θέρμανσης χώρου και παραγωγής ζεστού νερού χρήσης, σε μια εποχή που οι καταναλωτές αναζητούν εξοικονόμηση χρημάτων και σεβασμό προς το περιβάλλον με την αξιοπιστία του Παγκόσμιου Ηγέτη στο Ιδανικό Κλίμα.
Πληροφορίες για την DAIKIN
Η βιομηχανία DAIKIN ιδρύθηκε το 1924 στην Ιαπωνία και με την παρουσία της συνέβαλε αποφασιστικά στην πρόοδο και στην εξέλιξη του κλάδου. Η DAIKIN διαθέτει περισσότερες από 80 μονάδες παραγωγής και 213 θυγατρικές σε όλο τον κόσμο. Η ανοδική πορεία της εταιρείας και η εδραίωσή της στον παγκόσμιο χάρτη αποτυπώνεται στον συνεχώς αυξανόμενο κύκλο εργασιών, ο οποίος το 2015 άγγιξε τα €15.366 δις συνολικά και τα €2.109 δις στην Ευρώπη. Η εταιρεία επενδύει επίσης στο προσωπικό της, το οποίο αυξάνεται συνεχώς και ανέρχεται σήμερα σε σχεδόν 60.800 εργαζόμενους παγκοσμίως, εκ των οποίων περίπου 6.100 εργάζονται στην DAIKIN Europe N.V. και στις θυγατρικές της, εξυπηρετώντας αποκλειστικά τις ανάγκες της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής. Η πρωτοποριακή ανάπτυξη προϊόντων και η ασυναγώνιστη ποιότητα και ευελιξία των ολοκληρωμένων λύσεων, η εξαιρετική αποδοτικότητα των συμπιεστών και η τεχνολογία inverter, μέχρι οι πρόσφατες καινοτομίες στα ψυκτικά μέσα και στο σχεδιασμό προϊόντων για εποχιακή απόδοση, κατατάσσουν τη DAIKIN στην πρώτη γραμμή της ενεργειακής αποδοτικότητας και της καινοτομίας.
DAIKIN Συστήματα Κλιματισμού Ελλάς Α.Ε
Η DAIKIN ξεκίνησε τις δραστηριότητές της στην Ελλάδα στην δεκαετία του 1980, ενώ το 2004 ιδρύθηκε το DAIKIN Europe Γραφείο Ελλάδος. Το 2006 η DAIKIN Europe Γραφείο Ελλάδος μετατράπηκε σε Ανώνυμη Εταιρεία, θυγατρική του ομίλου της DAIKIN με την επωνυμία: DAIKIN Συστήματα Κλιματισμού Ελλάς ΑΕ, πιστοποιώντας τη σημαντική της θέση στην αγορά της χώρας. Στόχοι της εταιρείας είναι η εδραίωσή της ως νούμερο 1 κατασκευαστή συστημάτων κλιματισμού στην αγορά, η προώθηση της τεχνολογίας και των νέων προϊόντων της, η συνεχής προσπάθεια για ανάπτυξη ενός ανταγωνιστικού δικτύου πωλήσεων και η βελτίωση των υπηρεσιών πριν και μετά την πώληση.