ΔΤ Το πρόγραμμα υποστήριξης υπηρεσιών της Daikin κατακτά σημαντικό ορόσημο 21.10.2019

Το πρόγραμμα υποστήριξης υπηρεσιών της Daikin κατακτά σημαντικό ορόσημο

Η πλατφόρμα Stand By Me (SBM) της Daikin κατέκτησε νέο ρεκόρ αυτό το μήνα, καθώς οι καταχωρημένες εγκαταστάσεις ανέρχονται πλέον σε 100.000

Το Stand By Me είναι μια υπηρεσία που ξεκίνησε το 2016 και έχει ως στόχο να παρέχει ξεγνοιασιά στον τελικό χρήστη, σε ό,τι αφορά υπηρεσίες μετά την πώληση.

Η πλατφόρμα υποστηρίζει και συνδέει επαγγελματίες εγκαταστάτες, τελικούς χρήστες και οργανισμούς όπως παρόχους κοινωνικής στέγασης. Η πλατφόρμα επιτρέπει την εύκολη διαχείριση των πολλαπλών συνδεδεμένων εγκαταστάσεων καθώς και την άμεση πρόσβαση, με βάση το cloud, για μέτρηση και διαχείριση εξ’ αποστάσεως.

Από τον Σεπτέμβριο του 2019, η υπηρεσία SBM έχει καλύψει 20 χώρες με 62.000 εγγεγραμμένους τελικούς χρήστες. Η εκατοστή χιλιοστή εγκατάσταση προήλθε από την Ιταλία.

Αυτό το επίτευγμα ορόσημο υπογραμμίζει τον σημαντικό αντίκτυπο που έχει αυτή η υπηρεσία τόσο στους πελάτες και συνεργάτες όσο και σε τελικούς χρήστες, παρέχοντας τις βέλτιστες υποστηρικτικές υπηρεσίες μετά την πώληση.

Ο κ. Θωμάς Μπανάκας, Διευθυντής τμήματος After Sales της DAIKIN HELLAS, δήλωσε σχετικά: «Η Daikin, ως πρωτοπόρος στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, χρησιμοποιεί τις εν λόγω υπηρεσίες  για την διευκόλυνση των συνεργατών και των πελατών της με σκοπό τη διατήρηση των υψηλών προδιαγραφών λειτουργίας του εκάστοτε εξοπλισμού Daikin καθώς και της εμπειρίας του να είσαι κάτοχος ενός ή περισσοτέρων Daikin».

Για περισσότερες πληροφορίες για την υπηρεσία Stand By Me επισκεφθείτε το https://standbyme.daikin.gr/el/ ή επικοινωνήστε με τον τοπικό Daikin συνεργάτη.

Πληροφορίες για την DAIKIN HELLAS

Η βιομηχανία DAIKIN HELLAS ιδρύθηκε το 1924 στην Ιαπωνία και με την παρουσία της συνέβαλε αποφασιστικά στην πρόοδο και στην εξέλιξη του κλάδου. Η DAIKIN HELLAS διαθέτει περισσότερες από 80 μονάδες παραγωγής και 213

θυγατρικές σε όλο τον κόσμο. Η ανοδική πορεία της εταιρείας και η εδραίωσή της στον παγκόσμιο χάρτη αποτυπώνεται στον συνεχώς αυξανόμενο κύκλο εργασιών, ο οποίος το 2015 άγγιξε τα €15.366 δις συνολικά και τα €2.109 δις στην Ευρώπη. Η εταιρεία επενδύει επίσης στο προσωπικό της, το οποίο αυξάνεται συνεχώς και ανέρχεται σήμερα σε σχεδόν 60.800 εργαζόμενους παγκοσμίως, εκ των οποίων περίπου 6.100 εργάζονται στην DAIKIN HELLAS Europe N.V. και στις θυγατρικές της, εξυπηρετώντας αποκλειστικά τις ανάγκες της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής. Η πρωτοποριακή ανάπτυξη προϊόντων και η ασυναγώνιστη ποιότητα και ευελιξία των ολοκληρωμένων λύσεων, η εξαιρετική αποδοτικότητα των συμπιεστών και η τεχνολογία inverter, μέχρι οι πρόσφατες καινοτομίες στα ψυκτικά μέσα και στο σχεδιασμό προϊόντων για εποχιακή απόδοση, κατατάσσουν τη DAIKIN HELLAS στην πρώτη γραμμή της ενεργειακής αποδοτικότητας και της καινοτομίας.

DAIKIN HELLAS Συστήματα Κλιματισμού Ελλάς Α.Ε

Η DAIKIN HELLAS ξεκίνησε τις δραστηριότητές της στην Ελλάδα στην δεκαετία του 1980, ενώ το 2004 ιδρύθηκε το DAIKIN HELLAS Europe Γραφείο Ελλάδος. Το 2006 η DAIKIN HELLAS Europe Γραφείο Ελλάδος μετατράπηκε σε Ανώνυμη Εταιρεία, θυγατρική του ομίλου της DAIKIN HELLAS με την επωνυμία: DAIKIN HELLAS Συστήματα Κλιματισμού Ελλάς ΑΕ, πιστοποιώντας τη σημαντική της θέση στην αγορά της χώρας. Στόχοι της εταιρείας είναι  η εδραίωσή της ως νούμερο 1 κατασκευαστή συστημάτων κλιματισμού στην αγορά, η προώθηση της τεχνολογίας και των νέων προϊόντων της, η συνεχής προσπάθεια για ανάπτυξη ενός ανταγωνιστικού δικτύου πωλήσεων και η βελτίωση των υπηρεσιών πριν και μετά την πώληση.

 

Related articles