Skip to main content

Η μονάδα μου υποστηρίζει το κιτ επιλογής πύλης δικτύου αλλά όταν προσπαθώ να προσθέσω τη μονάδα στο λογαριασμό μου, κολλάει στη διαδικασία προετοιμασίας. Τι πρέπει να κάνω;

Όταν προσθέτετε μια μονάδα στο λογαριασμό σας, η εφαρμογή Daikin Residential Controller ελέγχει αυτόματα και αναφέρει την κατάσταση προετοιμασίας αυτής της μονάδας και προβάλλει την πρόοδο της με μια γραμμή προόδου.

Λάβετε υπόψη ότι η προετοιμασία των μονάδων αντλίας θερμότητας Daikin Altherma 2ης γενιάς απαιτεί επανεκκίνηση και μπορεί να διαρκεί έως και 20 λεπτά.

Εάν μετά από 20 λεπτά η εφαρμογή συνεχίζει να δείχνει ότι η μονάδα σας είναι σε προετοιμασία, δοκιμάστε τις εξής ενέργειες:

  • Επανεκκινήστε τη μονάδα αντλίας θερμότητας Daikin Altherma απενεργοποιώντας και ενεργοποιώντας την ισχύ.
  • Επαληθεύστε με τον εγκαταστάτη σας ότι το λογισμικό της μονάδας αντλίας θερμότητας είναι συμβατό με την χρησιμοποιούμενη πύλη δικτύου. Είναι πιθανό το λογισμικό να απαιτεί ενημέρωση.

Στην παρούσα φάση το σύστημα λέβητα αερίου Daikin χωρίς συμπυκνωτή (DRGATEWAYAA) είναι συμβατό μόνο με τον θερμοστάτη δωματίου Daikin (DOTT). Όταν η σύνδεση μεταξύ της μονάδας λέβητα αερίου και του θερμοστάτη δωματίου διακοπεί (π.χ. βλάβη, αποσύνδεση... ), η εφαρμογή δείχνει ότι η μονάδα λέβητα αερίου προετοιμάζεται, καθώς πρέπει να επαναπροετοιμάσει την επικοινωνία με το θερμοστάτη. Όσο η μονάδα λέβητα αερίου δεν επανασυνδέεται στο θερμοστάτη, η εφαρμογή θα προβάλλει κατάσταση προετοιμασίας. Μόλις ο θερμοστάτης συνδεθεί, η διαδικασία προετοιμασίας (φόρτωση) μπορεί να ελεγχθεί στην οθόνη του θερμοστάτη.

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες

Βρείτε Συνεργάτη

Χρειάζεστε βοήθεια;

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες

Βρείτε Συνεργάτη

Χρειάζεστε βοήθεια;

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες

Χρειάζεστε βοήθεια;

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες

Εικονικό Κέντρο Εμπειρίας της Daikin

Χρειάζεστε βοήθεια;

Χρειάζεστε βοήθεια;