Skip to main content

Προσπαθώ να ενημερώσω το υλικολογισμικό της πύλης δικτύου αλλά δεν τα καταφέρνω. Τι πρέπει να κάνω;

Η πύλη δικτύου δεν επιτρέπει ταυτόχρονες ενημερώσεις υλικολογισμικού, γι’ αυτό εξασφαλίζετε ότι είστε ο μόνος που προσπαθεί να κάνει ενημέρωση του υλικολογισμικού.

Εάν διακοπεί μια ενημέρωση στο μέσο της διαδικασίας (π.χ. λόγω βεβιασμένου κλεισίματος της εφαρμογής), πρέπει να περιμένετε τουλάχιστον 20 λεπτά προτού μπορέσετε να κάνετε μια νέα προσπάθεια.

Εάν οι ενημερώσεις συνεχίζουν να αποτυγχάνουν, προσπαθήστε να επανεκκινήσετε την πύλη δικτύου. Εάν το πρόβλημα επιμένει, επικοινωνήστε με τον εγκαταστάτη ή με το τμήμα τεχνικής εξυπηρέτησης της Daikin.

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες

Βρείτε Συνεργάτη

Χρειάζεστε βοήθεια;

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες

Βρείτε Συνεργάτη

Χρειάζεστε βοήθεια;

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες

Χρειάζεστε βοήθεια;

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες

Εικονικό Κέντρο Εμπειρίας της Daikin

Χρειάζεστε βοήθεια;

Χρειάζεστε βοήθεια;