Skip to main content

Προσπαθώ να προσθέσω μια μονάδα στο λογαριασμό χρήστη μου αλλά η εφαρμογή δε λειτουργεί. Τι πρέπει να κάνω;

Σε σπάνιες περιπτώσεις ενδέχεται η εφαρμογή να μην μπορεί να καταχωρήσει τη μονάδα σας και να την προσθέσει στο λογαριασμό χρήστη σας. Σε τέτοιες περιπτώσεις, ελέγξτε τα εξής:

α. Βεβαιωθείτε ότι είστε συνδεδεμένοι στο ίντερνετ

β. Δοκιμάστε ξανά

γ. Εάν το πρόβλημα επιμένει, επικοινωνήστε με τον εγκαταστάτη ή με το τμήμα τεχνικής εξυπηρέτησης της Daikin

Όταν προσπαθείτε ξανά να προσθέσετε μια μονάδα στο λογαριασμό χρήστη μπορεί η εφαρμογή να σας ενημερώνει ότι η συγκεκριμένη μονάδα «έχει ήδη προστεθεί σε έναν άλλο λογαριασμό χρήστη». Μην ανησυχείτε, αυτό δεν συνέβη στην πραγματικότητα στο cloud. Ωστόσο θα πρέπει να αποσυσχετίσετε τη μονάδα προτού μπορέσετε να αποπειραθείτε εκ νέου προσθήκη.

Εάν ο πρωταρχικός διακομιστής DNS δεν είναι διαθέσιμος, η πύλη δικτύου δεν θα μπορέσει να συνδεθεί στο cloud/ίντερνετ. Η πύλη δικτύου δεν θα χρησιμοποιήσει ποτέ τον δευτερεύοντα διακομιστή DNS.

Εάν είστε χρήστης beta ή λαμβάνετε μέρος σε δοκιμές, εξασφαλίστε ότι η πύλη δικτύου και η εαρμογή χρησιμοποιούν το ίδιο περιβάλλον cloud.

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες

Βρείτε Συνεργάτη

Χρειάζεστε βοήθεια;

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες

Βρείτε Συνεργάτη

Χρειάζεστε βοήθεια;

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες

Χρειάζεστε βοήθεια;

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες

Εικονικό Κέντρο Εμπειρίας της Daikin

Χρειάζεστε βοήθεια;

Χρειάζεστε βοήθεια;