Skip to main content

Προσέθεσα μια μονάδα στο λογαριασμό χρήστη μου αλλά μετά από λίγο (15 ή περισσότερα λεπτά) η εφαρμογή ενημέρωσε ότι η μονάδα είναι εκτός σύνδεσης και τώρα δεν μπορώ να διεξάγω έλεγχό της. Τι πρέπει να κάνω;

Εξασφαλίστε ότι η ημερομηνία και η ώρα στη διεπαφή χρήστη της μονάδας δεν διαφέρει κατά περισσότερα από 15 λεπτά με τα στοιχεία στην κινητή σας συσκευή. Εάν διαφέρει κατά περισσότερα από 15 λεπτά, η εφαρμογή θα ενημερώσει ότι η μονάδα είναι εκτός σύνδεσης.

Για να επανέλθει η μονάδα σε σύνδεση, δοκιμάστε τα εξής:

  • Βεβαιωθείτε ότι ο σύνδεση ethernet είναι παρούσα και λειτουργική
  • Βεβαιωθείτε ότι οι LED πύλης δικτύου προβάλλουν έναν παλμό ( 1 – 1 – 0 ) σε εναλλαγή με ( 1 – 1 – 1 )
  • Προσπαθήστε να επανεκκινήσετε την πύλη δικτύου και τη διάταξη δικτύου

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες

Βρείτε Συνεργάτη

Χρειάζεστε βοήθεια;

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες

Βρείτε Συνεργάτη

Χρειάζεστε βοήθεια;

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες

Χρειάζεστε βοήθεια;

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες

Εικονικό Κέντρο Εμπειρίας της Daikin

Χρειάζεστε βοήθεια;

Χρειάζεστε βοήθεια;